1. Zakres
Niniejsze warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień złożonych za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Nasz sklep internetowy jest przeznaczony wyłącznie dla konsumentów. Konsument to każda osoba fizyczna, która zawiera transakcję prawną w celach, które nie mogą być przypisane w przeważającej mierze jej działalności gospodarczej lub zawodowej. Przedsiębiorca to osoba fizyczna lub prawna lub spółka osobowa posiadająca zdolność prawną, która przy zawieraniu transakcji prawnej działa w ramach swojej działalności gospodarczej lub zawodowej.
2. Strona umowy, zawarcie umowy, opcje korekty
Umowa kupna jest zawierana z Mobiparts S.R.L. Umieszczając produkty w sklepie internetowym, składamy wiążącą ofertę zawarcia umowy na te artykuły. Możesz najpierw dodać nasze produkty do koszyka bez zobowiązań i poprawić swoje wpisy w dowolnym momencie przed wysłaniem wiążącego zamówienia za pomocą narzędzi korekcyjnych, które są dostępne i wyjaśnione w procesie zamówienia. Umowa zostaje zawarta, gdy klikniesz przycisk zamówienia, aby zaakceptować ofertę na towary znajdujące się w koszyku. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia otrzymasz kolejne potwierdzenie e-mailem.
3. Język umowy, przechowywanie tekstu umowy
Językiem, w którym można zawrzeć umowę, jest język niemiecki. Zapisujemy tekst umowy i przesyłamy dane zamówienia oraz nasze warunki pocztą elektroniczną. Ze względów bezpieczeństwa tekst umowy nie jest już dostępny przez Internet.
4. Warunki dostawy
Dostarczamy bezpłatnie w Niemczech. Dostarczamy tylko przesyłką. Niestety, odbiór osobisty towaru nie jest możliwy. Nie dostarczamy do stacji pakowania.
5. Płatność
W naszym sklepie dostępne są następujące metody płatności:
- Karta kredytowa: Składając zamówienie, podajesz nam również dane swojej karty kredytowej. Po zidentyfikowaniu Cię jako prawowitego posiadacza karty, zwrócimy się do Twojej firmy obsługującej karty kredytowe o zainicjowanie transakcji płatniczej natychmiast po złożeniu zamówienia. Transakcja płatnicza jest przeprowadzana automatycznie przez firmę obsługującą karty kredytowe, a Twoja karta jest obciążana.
- PayPal: Podczas procesu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy usług PayPal. Aby móc zapłacić kwotę faktury za pośrednictwem PayPal, musisz być tam zarejestrowany lub najpierw się zarejestrować, zalogować się za pomocą swoich danych dostępowych i potwierdzić nam instrukcję płatności. Po złożeniu zamówienia w sklepie, prosimy PayPal o zainicjowanie transakcji płatniczej. Transakcja płatnicza zostanie przeprowadzona automatycznie przez PayPal zaraz potem. Dalsze informacje otrzymasz podczas procesu zamówienia.
- Sofort by Klarna: Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową dostawcy usług Sofort GmbH. Aby móc zapłacić kwotę faktury za pośrednictwem Sofort, musisz mieć konto bankowości internetowej z aktywną procedurą PIN/TAN dla uczestnictwa w Sofort, odpowiednio się zidentyfikować i potwierdzić nam instrukcję płatności. Dalsze informacje otrzymasz podczas procesu zamówienia. Transakcja płatnicza zostanie przetworzona przez Sofort natychmiast potem, a Twoje konto zostanie obciążone.
- Giropay: Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową swojego banku. Aby móc zapłacić kwotę faktury za pośrednictwem Giropay, musisz mieć konto bankowości internetowej aktywowane dla uczestnictwa w Giropay z procedurą PIN/TAN, odpowiednio się zidentyfikować i potwierdzić nam instrukcję płatności. Dalsze informacje otrzymasz podczas procesu zamówienia. Transakcja płatnicza zostanie przeprowadzona natychmiast potem, a Twoje konto zostanie obciążone.
- Klarna: Z pomocą Klarna oferujemy Ci możliwość wygodnego zakupu na fakturę. Twoja faktura zostanie wysłana do 14 dni po zakupie. Otrzymasz wiadomość e-mail z cyfrowym obciążeniem bezpośrednim i/lub fakturą bezpośrednio od Klarna, aby zapłacić za zamówienie. Ta opcja płatności jest dostępna dla wszystkich zamówień prywatnych. Minimalna wartość zamówienia dla tej metody płatności wynosi 5,00 €. Jeśli masz pytania dotyczące płatności za pośrednictwem Klarna, dział obsługi klienta Klarna może Ci pomóc: www.klarna.com/de/kundenservice lub telefonicznie pod numerem 0221 / 669 501 10.
- IBAN: Ręcznie przez bank.
6. Gwarancja i rękojmia
Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady. Informacje o ewentualnych dodatkowych gwarancjach i ich dokładnych warunkach można znaleźć na danym produkcie oraz na specjalnych stronach informacyjnych w sklepie internetowym.
7. Odpowiedzialność
W przypadku roszczeń wynikających ze szkód spowodowanych przez nas, naszych przedstawicieli prawnych lub naszych agentów, ponosimy odpowiedzialność bez ograniczeń w przypadku uszkodzenia życia, ciała lub zdrowia, w przypadku umyślnego lub rażącego naruszenia obowiązków, w przypadku obietnic gwarancji, o ile zostały one uzgodnione, lub w zakresie, w jakim ma zastosowanie zakres obowiązywania ustawy o odpowiedzialności za produkt. W przypadku naruszenia istotnych zobowiązań umownych, których spełnienie w pierwszej kolejności umożliwia prawidłowe wykonanie umowy i na których dotrzymaniu partner umowny może regularnie polegać (obowiązki kardynalne) przez nasze, naszych przedstawicieli prawnych lub naszych agentów w wyniku lekkiego zaniedbania, odpowiedzialność jest ograniczona co do wysokości do szkód przewidywalnych w momencie zawarcia umowy, z których wystąpieniem należy się liczyć. Poza tym roszczenia odszkodowawcze są wykluczone.
8. Kodeks postępowania
Podporządkowaliśmy się następującym kodeksom postępowania: Kryteria jakości Trusted Shops.
9. Rozstrzyganie sporów
Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów (ODR), którą można znaleźć tutaj. Konsumenci mają możliwość korzystania z tej platformy do rozwiązywania swoich sporów. W celu rozstrzygania sporów z tytułu stosunku umownego z konsumentem lub w związku z istnieniem takiego stosunku umownego, jesteśmy zobowiązani do udziału w postępowaniach w sprawie rozstrzygania sporów przed komisją ds. rozstrzygania sporów konsumenckich. Właściwą komisją jest Powszechna Komisja ds. Rozstrzygania Sporów Konsumenckich Centrum ds. Rozstrzygania Sporów e.V., Strasburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Weźmiemy udział w postępowaniu w sprawie rozstrzygania sporów przed tą komisją.
10. Dodatkowe warunki - Drukowanie etui
- Konsument niniejszym oświadcza, że poprzez wykorzystywanie i udostępnianie zdjęć, innych materiałów i/lub tekstów w związku z zakupem produktu za pośrednictwem strony internetowej, nie narusza żadnych praw własności intelektualnej i/lub interesów związanych z ochroną danych osób trzecich. Konsument niniejszym oświadcza, że ma prawo do wykorzystywania zdjęć, innych materiałów i/lub tekstów w celu, w jakim nabywa produkt za pośrednictwem strony internetowej.
- Konsument zwalnia przedsiębiorcę z wszelkich roszczeń osób trzecich, niezależnie od ich charakteru i z jakiegokolwiek powodu, dotyczących odszkodowania za szkody, koszty lub odsetki w związku z zawartą umową na odległość. Obejmuje to, ale nie ogranicza się do roszczeń organów nadzoru i roszczeń właścicieli praw w związku z prawami własności intelektualnej wszelkiego rodzaju.
- Konsument oświadcza, że poprzez wykorzystywanie i udostępnianie zdjęć, innych materiałów i/lub tekstów w związku z zakupem produktu za pośrednictwem strony internetowej, nie wykorzystuje zdjęć, innych materiałów lub tekstów, które, niezależnie od tego, czy są wykorzystywane, czy nie, stanowią